Asystentka Zarządu – Warszawa

Data publikacji

2018-02-07

Miejsce pracy

mazowieckie, Warszawa

zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
« wróć

Naszym Klientem jest firma produkcyjna, będąca dostawcą art. spożywczych do odbiorców sieciowych w całej Polsce.  Do Biura Firmy w Warszawie  poszukujemy:

Asystenta/ki Zarządu

Asystent/ka będzie odpowiadać za wszelkie zagadnienia administracyjne związane z pracą Zarządu, nadzór nad harmonogramem prac poszczególnych zespołów firmy (produkcja, obsługa klienta, logistyka) i kalendarzem Zarządu, prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzenie i obieg dokumentów w firmie (umowy, procedury), organizację pomieszczeń nowego biura,  zarządzanie biurem.  

 

Wymagania:

- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w zarządzaniu biurem, zagadnieniami administracyjnymi w firmie, doświadczenie w pracy z dokumentacją prawną, finansową, sprzedażowo - magazynową

- Dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność

- Biegła umiejętność obsługi komputera (Office)

- Znajomość języka angielskiego (praca z dostawcami i obcojęzycznym Zarządem)

- Prawo jazdy kat. B

Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji na adres:

 

ilona.lizak@rekrutacje.com.pl